Foregår det konspirasjoner i Norge bak våres rygg? Vurder selv. PS! Sterk sannhet!!!

Armin Bahrami er en kar som har gjort mye for å komme frem med sannheter. Noen oppfatter han som meget ekstrem, jeg har selv synes dette i fler tilfeller da jeg har sett hans videoer. Jeg har selv også sett masse av videoer fra rundt i verden om konspirasjon teorier. Dette er grufulle sannheter slik jeg har sett mange av disse teoriene. Grunnen til at jeg har tatt dette med i min lærdom rundt vår egen og verdens samfunns problematikk er at ting henger i sammen. Jeg måtte til slutt kutte ut å se mer på slike teorier da dette gikk ut over min psyke når jeg så hvor mye grusomt som skjer bak våres rygg.

Har ikke tenkt på så mye teorier på lange tider, konsentrert meg om å komme med positive tanker på hvordan vi sammen kan skape en bedre fremtid. Det er mange som har fulgt mitt arbeide som har en stor tro på at jeg er en av de som har plenty med kunnskaper, tankegang og en empati som må til for å lykkes med min eller rettere sagt vår ideologi som har utviklet seg i sammen med mange av landets borgere som er meget likesinnet i mine øyne.

Nå har jeg dessverre fått en ny video rundt konspirasjon teorier og denne er fra Norge, rettere sagt fra Armin Bahrami. Når eller hvis du leser dette Armin så må jeg beklage omtalen om deg, den er ikke vondt ment. Du har holdt ut med å fortsette med dine ytringer og dette skjønner jeg har preget deg og du har utsatt deg selv for farer pga dine ytringer om sannheten som du selv har sett og opplevet rundt deg pga dine ytringer. Takk for at du står på 🙂

Til deg som har leser dette som jeg har skrevet vil jeg bare si en ting, unnskyld meg for at jeg har servert deg dette og at jeg ønsker å vise deg denne videoen som Armin har laget, ikke for å skape frykt men en annerledes  og utviklet tankegang.
PS! Prøv å ha et åpent syn når du ser denne videoen, ønsker ikke å skape frykt men vil gjøre det som jeg selv føler er min oppgave i livet for å skape en bedre fremtid for oss og våre barn uten å måtte leve i frykt med et liv med fult av brudd på menneskerettigheter som jeg selv også har opplevet. Kommer med mer om dette når tiden er inne for dette.

Takk for oppmerksomheten og ønsker deg en fortsatt riktig fin dag.

Ønsker du å komme i kontakt med meg så bli med på min Facebook: http://www.facebook.com/vjindigovidar.paulsrud eller send en e-mail til vidarpaulsrud@gmail.com

Mvh
VJ Indigo Vidar Paulsrud

Her er en link til å se fler av Armin Bahrami videoer hvis du har sterk og riktig psyke og vil lære mer. https://borgeralliansen.wordpress.com/?s=Armin+Bahrami

Ønsker du en endring for fremtiden? Vennligst følg denne linken og del den videre er du snill: Mvh BORGERPARTIET og Vidar
https://borgeralliansen.wordpress.com/2012/10/03/borgerpartiet-borgerrettigheter-bekjempelse-av-fattigdom-borgerlonn-menneskerettigheter-og-naturvern-osv/

Her er en link til BORGERRETTIGHETSPARTIET / BORGERPARIETS Facebook gruppe
http://www.facebook.com/groups/386985903641/?fref=ts

Mitt forfatterskap: www.Nyhetsspeilet.no/author/armin

Du avgjør om jeg er en reell trussel. De siste årene har ting begynt å gå folkets vei og en vekkelse startet en rørelse som nå er ute av maktelitens kontrol.

Du snakker om dem, jeg snakker til dem.

Gjør som meg, bruk det mektigste våpenet, et lite kamera.

Max Manus; Hurtig kreft.
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/05/max-manus-filmforfatter-drept/

Steinar Bastesen, nevnte Bilderberg gruppen i stortinget, 2001. Fikk slag.

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Foregår det konspirasjoner i Norge bak våres rygg? Vurder selv. PS! Sterk sannhet!!!

  1. Christian Kristiansen. oktober 11, 2012, kl. 11:15 Reply

    i motsetning til i optiske røykvarslere så bruker Ioniske røykavarslere prinsippet om at partikler som vil følge luften som normalt flyter gjennom detektoren, reduserer størrelsen på en elektrisk strøm inne i ionekammeret. Luften inne dette kammeret, detektorkammeret, blir gjort elektrisk ledende gjennom stråling fra en radioaktiv kilde. En slik røykvarsler plasseres der det er mye lett brennbart materiale og der brannen raskt utvikler seg til en flammebrann. Ioniske røykvarslere gir oftere feilalarm p.g.a. stekeos, vanndamp, sterk trekk og raske temperaturforandringer enn optiske. Dette hadde Armin fått med seg dersom han hadde giddet å få med seg ungdomskolen, istedetfor å (feilaktig) slå fast i puberteten at han er verdens største geni og opplyste menneskeog at ingen her i verden kan lære ham noe.

    • Stig Rune Pedersen oktober 13, 2012, kl. 07:49 Reply

      For å starte et sted så oser din kommentar av forakt og arroganse. Videre søker du diskreditere uten å egentig vite hva du snakker om,for de underviste neppe om gjeldende type strålevåpen på ungdomsskolen. Jeg kan ikke vite så godt som du synes å vite hva som har skjedd og ikke hos Armin, jeg har dog hørt samme påstand som han kommer med ytret av en nabo.
      Denne naboen var Rauni-Leena Luukanen. Jeg ble kjent med henne tidlig på 90tallet og var rundt på foredragene hennes sammen med kjæresten, også for å støtte henne i hennes mission. Hun var sterk,samlet,klar og meget effektiv i sin formidling av sitt budskap. At hun var lege var heller ingen ulempe i forhold til kredibilitet. Så plutselig startet helvete etter at hun hadde offentligjort opplysninger om basebyggingen på månen blant annet. Hun hadde innbrudd hjemme hos seg uten skader på dører eller vinduer og begynte etter det å føle seg dårlig. Dette var en dame som var meget god på research, hun beveget seg blant x nasa og x etteretningsfolk ,blant andre, som var villige til å svare på spørsmål. Hun rettet så denne evnen mot å finne ut hva som skjedde med henne selv og fant ut at det var utplassert det som omtales som strålevåpenteknologi for å stoppe henne og hennes arbeid. Dette har virket kraftig på Rauni og hun har blitt meget forandret av det.

      Jeg tror din arroganse kommer av at du gjerne vil fortsette å ha det verdensbilde du har og fortsette å tro at våre ledere vil det beste for oss. Det er som en forlengelse av at «mamma og pappa vil det beste for meg». Forsøk heller å gå utover den mamma/pappa greien og se deg grundig om før du avskriver ting du ikke vet noe om som humbug. Om du skal kunne lykkes i det må du ta inn greier i bevistheten som ikke er integrerbare med ditt nåværende verdenbilde og la de ligge der på vent i påvente av mer informasjon som er integrerbar med dem og på den måten bygge videre. Lykke til!

      • Terje Teigen oktober 15, 2012, kl. 18:26

        godt svart Stig Rune, har selv fått mye inside info og kjennskap til ting sden menige mann ikke får med seg, og den teknologien det her snakkes oim er barnehage drops i forhold til hva de virkelig kan stelle istand..!jeg er selv en person som har blitt utestengt fra å stille stoltenberg spørsmål, 1ste mai i år så jeg han i toget i bergen, løper så etter, når jeg kommer opp på siden hannes spør jeg enkelt, hvorfor har du tatt fra meg ytringsfriheten på flere nettforum samt hvorfor vil du ikke diskutere medisinsk cannasbis (der jeg vet av første hånds kjennskap til at cannabis olje faktisk kurrerer kreft…!) det som så skjer er at stoltenberg istedenfor å svare for seg, nikker diskret til to politibetjenter som så drar meg i armene inn blandt torgbodene på fisketorget og starter regelrett avhør..hvem er jeg, hva var hensikten min ved å tilnerme meg statsministeren..osv osv…da jeg nektet å forklare meg ble stemningen amper, for jeg vet de har ikke lov å kreve noenting som helst av meg så lenge jeg ikke har opptrådd truende eller på noen annen måte som skulle tilsi at jeg var en fare for jensemann…!så han ene løp for å hente svartemarja og mens jeg sto tilnake med en kvinnelig betjent, spurte jeg rett ut, er jeg siktet for noe? har jeg brutt noen lov eller vært truende? og har dere grunnlag for å holde meg tilbake her på denne måten….noe hun bekreftet at det hadde de ikke….så jeg avsluttet med å si at da går jeg så får dere ha en flott dag…(ingenting skjedde) hvorfor? fordxe jeg hadde tak om balla deres denne gang…som eg har på mange andre områder også som gjør at de legger seg ikke for mye ut med meg,, har hatt mine spanere og svarte bilder parkert jeg også. og har til og med budt de på kaffe,, så ja overvåkning og harde skytts brukes av myndighetene for å tie oss som står imot…men det gjelds å ha noen trumfkort i bakhånd som de frykter skal komme ut.. da lar de en være relativt ifred…og utenom det durer jeg på som andre med å vise at vår regjering ikke har folkets beste in mind når de tar sine avgjørelser, det er ett spill om makt og korrupsjon….(har og halve slekta i frimurer losjen, så en har da fått litt innsikt der også….(huff) der er mye boss eg ikke vil være personen som offentliggjør tingene hvertfall….! ett sted går grensen for hvor mye jeg ønsker å ta på meg av samfunnsansvar også…

        nei våkn opp folkens og se at den virkelighet vi beverger oss i er en film du bare er statist i….så gjør som oss alle sammen og skap din egen hovedrolle istedenfor i filmen kalt ditt liv

  2. Christian Kristiansen. oktober 11, 2012, kl. 11:20 Reply

    Det er nok dette som har gitt utslag på geigertelleren din. Den alternative forklaringen er at onde jøderomøgler har brutt seg inn i leiligheten din og installert et strålevåpen som de ikke engang denne gangen, i sin uendelige inkompetanse har greid å ta knekken på deg med.

  3. Christian Kristiansen. oktober 15, 2012, kl. 23:50 Reply

    Jeg forsøker ikke å diskreditere Armin. Det klarer han fint på egenhånd.http://fiskeslo.blogspot.no/2010/03/sjangereksperiment-konspirasjon.html Jeg forsøker bare å gi en mer toverdig forklaring på hvorfor røykavarsleren han s gir utslag på geigertelleren. At du drar inn Luukanen inn i dette forstår jeg ærlig talt ikke hensikten med. Hun har ikke akkurat høy troverdighet hos meg. Hun har ikke engang troverdighet i UFO-miljøet og hver eneste påstand hun har ytret op UFO- konspirasjonen er blitt tilbakevist gang på gang. Det er riktig at vi ikke ble opplært i illuminatets drapsmetoder, men vi ble opplært i hvordan røykvarslerere fungerte og poenget mitt er at det hadde Armin skjønt om han ikke hadde pådratt seg den vrangforestillingen om at han allerede skjønner så mye at han ikke trenger å ta til seg lærdom. Bruk hodet i fem minutter. Her har vi altså en ond, skjult supermakt, som er istand til å mindcontrollere befolkningen. Depopulere planeten(et prosjekt som ikke akkurat er vellykket), med vaksiner og chemitrails. Bygge baser på månen og slippe unna med å smadre to skyskraperere og ett millitærhovedkvarter. Disse folkene besitter uendelige ressurser, men de klarer altså ikke å stilne ennda mindre, drepe et arbeidsledig pothue fra Oslo… De klarer ikke engang å stenge nettsidene til de som påstår at de har gjennomskuet denne onde planen.Hvordan forklarer du det? Denne mamma og pappa allegorien kan du bare pakke vekk. Den er ikke gyldig i denne sammenhengen. At enkelte får en egoboost av følelsen av å ha «gjennomskuet» løgnen er et velkjent psykologisk fenomen. Likeså det psykologiske fenomenet om at menneskehjernen har en tendens til å se sammenhenger og korrelasjoner der ingen slike finns. Konspirasjonsteorier kommer i alle valører. Allt i fra det plausible (bankene har samarbeidet for å undergrave lovverket), til de helt hinsides: jøderomøgler- bryter -seg inn -om -natta -og-miger i leverposteien min. Hvor på skalaen befinner du deg?

Legg igjen en kommentar

