Litt av mitt liv, visjon for oppstart av mitt arbeide for en bedre fremtid og rettferdighet (VIDEO)

Jeg føler det er på tide for deg og alle tilhengere av bloggen til å lære mer om meg og årsaken bak mitt arbeid og brennende lidenskap for å endre vårt samfunn til et bedre sted for våre barn å vokse opp i med fred og harmoni med hverandre.

Vennligst les min kommentar nedenfor videoen min 🙂

Teksten under er min ideer når jeg lagde denne videoen i 2010.

Hei og velkommen til en liten del av mitt liv. Det har vært mye som har skjedd i mitt liv som jeg vil dele med deg hvis du vil vite mer, da er det bare å gi meg tilbakemelding på dette. Denne videoen er bare en liten brøkdel av det jeg har å dele med deg.

Jeg er veldig opptatt av urettferdighet i Norge og resten av verden. Jeg har vært på Facebook siden november i 2009 http://www.facebook.com/vjindigovidar.paulsrud og har vært med på en del debatter og bygget opp masse erfaringer som er i tillegg til livets skole som jeg selv har vært med på.
Jeg har såkalt ADHD = ABBA (Absolutt Begavet Bare Annerledes) og har masse kunnskap og tanker på dette området som jeg gjerne deler med deg.

Jeg har delt mye av dette på min side og i tillegg laget en del videoer for å komme ut med en del budskaper. Det er mange som har andre ting som jeg deler på min side for å glede så mange som mulig og for å fange opp hva mine venner setter pris på og gir en glede i deres hverdag. Derfor kan det være litt vanskelig å finne mine personlige budskap som jeg gjerne deler med deg, så igjen gi meg beskjed så skal jeg gi deg dem en etter en slik at du kan bli litt mer kjent med meg og mine tanker.

Ønsker deg en riktig fin dag
Mvh Vidar T. Paulsrud

Ønsker du en endring for fremtiden? Vennligst følg denne linken og del den videre er du snill: Mvh BORGERPARTIET og Vidar
https://borgeralliansen.wordpress.com/2012/10/03/borgerpartiet-borgerrettigheter-bekjempelse-av-fattigdom-borgerlonn-menneskerettigheter-og-naturvern-osv/

Her er en link til BORGERRETTIGHETSPARTIET / BORGERPARIETS Facebook gruppe
http://www.facebook.com/groups/386985903641/?fref=ts

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Litt av mitt liv, visjon for oppstart av mitt arbeide for en bedre fremtid og rettferdighet (VIDEO)

  1. Lill-heidi Hjelde oktober 8, 2012, kl. 13:45 Reply

    Takk for at du deler Vidar! ❤ Flott og sterk video,, har opplevd så mye urett og svik selv,, men føler jeg er ved et "turning-point".. Vet ikke hva som venter, bare at noe venter.. Varm varm klem.. Lill..

    • VJ Indigo (Blogg Manager) oktober 12, 2012, kl. 21:53 Reply

      Bare hyggelig Lill Heidi 🙂
      Ja det er mange av oss som har hatt det tøft i livet og det er som du sier, vi går mot nyere og bedre tider 🙂
      Jeg har en annen spennende blogg som jeg tror du kan få en del svar hvis du ikke vet hva som er i vente.
      http://vjindigo.wordpress.com/
      Varm klem tilbake.. Vidar 🙂

Legg igjen en kommentar

