NAV feilbehandlet Lise Mari fra Kongsberg – Endte med konkurs og gjeldsannering pga banken

Nav brukte 5 måneder på å utbetale sykepenger jeg hadde krav på , og hadde jeg fått innvilget. Det resulterte med at namsmannen hentet bilen. Jeg fikk så å si ingen hjelp fra NAV i de månene. Jeg fikk et lån på 18000 for å betale hus lånet i de månedene det pågikk, men de hadde ingen plikt til å hjelpe meg med bilen. Jeg bor 1.2 min fra nærmeste butikk. Så jeg vet ikke jeg … det går kun busser tidlig på morgenen, og hjem på eftermiddagen. Men jeg er sykemeldt av en grunn… så å sitte i byen for å få handle var uaktuelt. Da jeg svimer av i perioder.

Kort sagt… huset berget jeg med et nødskrik. Alt annet gikk til helvete veldig fort ! Fikk stengt strømmen i 10 dager i november det året. Nav var overhode ikke villig til å hjelpe ..
Og banken min startet i grunn hele greia , men det er en lang historie. Så den tar vi om dere eventuelt kommer .:)) men alt er i sammenheng.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Vi kommer til å følge opp denne forferdelige historien videre og vi kommer ut med en påfølgende video som kommer til å bli mer detaljert så fort vi får til en avtale med Lise Mari. Denne saken og andre saker kommer vi til å jobbe med fremover for slike brudd på menneskerettigheter bør ikke forekomme i Norge som skal være verdens beste og rikeste land å bo i, dette er ifølge enkelte forskere og vår regjerings uttalelser.
Mvh Vidar Paulsrud, BORGERPARTIET

Ønsker du en endring for fremtiden? Vennligst følg denne linken og del den videre er du snill: Mvh BORGERPARTIET og Vidar
https://borgeralliansen.wordpress.com/2012/10/03/borgerpartiet-borgerrettigheter-bekjempelse-av-fattigdom-borgerlonn-menneskerettigheter-og-naturvern-osv/

Her er en link til BORGERPARTIETS BLOGG
https://borgeralliansen.wordpress.com

Her er en link til BORGERRETTIGHETSPARTIET / BORGERPARIETS Facebook gruppe
http://www.facebook.com/groups/386985903641/?fref=ts

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

